søndag 8. januar 2012

til en venn........

.........en veldig god venn faktisk:) Denne lå under juletreet til innehaveren av bloggen EnTingTil og den tidligere pike nr 1 (eller 2..........he he) fra da vi var pikene på låven! Etter mange koselige (og arbeidsomme......)timer sammen og ikke minst dager, har jeg forstått at fargene grått og hvitt er en favoritt:)) Derfor var ikke fargevalget så vanskelig da jeg bestemte meg for å strikke denne til henne til jul. Jeg har telt og regnet meg ut fra antall cm, og så strikket. En koselig lykt som gir en lun stemning i heimen:)

Det er mange som har kommentert og lagt seg til som følger, og det er utrolig moro!!! Her kan du gå inn.

god søndag:)

1 kommentar:

  1. Jeg har blitt så glad i denne lykta, Aina! Du er så flink! Den lyser hver dag på spisebordet!!!! Og du kjenner meg godt - grått & hvitt er noe jeg er svak for - he he!!
    Klem

    SvarSlett