lørdag 14. januar 2012

endelig litt nytt av brukt:)

Det har stort sett gått i nytt av nytt den siste tiden, men her om dagen bestemte jeg meg for å rydde i mitt eget skap! Jeg kom ikke lenger enn til den første skuffen.....der fant jeg en knall rosa "tennis"-trøye, som jeg har brukt veldig lite (siden denne fargen ikke er helt meg kanskje...) Jeg rakk ikke rydde noe mer, istedet satte jeg meg ned med saks og symaskin:) og dette ble resultatet:
Litt mer rosa, naturhvit og brun.....Hjerteapplikasjonen hadde jeg liggende klart fra et tidligere prosjekt:) Kragen har jeg beholdt i sin helhet, mens ermene er gjort mindre. Jeg har også tatt litt på bredden på selve t-skjorta slik at den skal passe en 3-åring:) Jeg har tatt utgangspunkt i 3-års mønsteret mitt.

slik ble den ihvertfall, og nå ligger den ute i eplabutikken min:)


pris: 199kr.

str.: 3 år.

hel lengde: ca 55cm-56cm.


god lørdag:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar