onsdag 3. juli 2013

Ordspill:))

 Frem til nå har jeg hatt både Knottekjole, Lonekjole og Rikkekjole- Hellekjolen har latt vente på seg ganske så lenge, og det har vært fordi jeg liksom ikke helt har funnet ut hvordan den skal være! Men nå er den klar, og den er bygd opp av ordspill:) Ideen kom da jeg lagde en nytt av BRUKT kjole, med nettopp et lite ordspill. Og ideen spant seg videre og endte opp slik som denne. Den første kjolen har fått "livet er nå, med latter, smil og glede". Hva den neste får vil tiden vise- jeg vet bare at den neste blir i hvit lin, akkurat som denne, men med petrolblått ordspill samt petrolblåe mansjetter på ermene.
 Her kan man variere i det uendelige med farger og ord!!
 På denne kjolen er det rund hals, og på bildet ser du den smale, strikkede mansjetten. Akkurat denne kjolen har fått trekvart erm, men her kan det likegjerne brukes kort erm som lang erm.
 Kjolen i sin helhet sett forfra:
Jeg har valgt å sy kjolen i A-form, med glidelås i siden. Nederst er kjolen lagt opp på vanlig måte:)

God onsdag alle sammen:)

3 kommentarer:

  1. hei elin:) seint svar, men tusen takk!! jeg håper hun som eier den er fornøyd også:) ha en fin dag.
    klem aina

    SvarSlett
  2. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    SvarSlett