tirsdag 24. januar 2012

Slik ble det...........

Det hender man blir litt ivrig............og der har jeg vært nå:) Etter at jeg tegnet det nye hjertet, så var ikke veien så lang til å få kjolen ferdig! Og slik kommer mine nye plagg, både klær og andre ting, til å bli seende ut: Hjertet er rett og slett klippet ut som en ramme og jeg er veldig fornøyd med selve hjertefasongen også!!!!!!!!!!!
På denne kjolen har jeg bare overlocket rund ermehull og hals, syns jeg kan gjøre det og samtidig beholde det søte uttrykket............
Et hvit pompongbånd nederst...........
............og et hjerte bak, i akkurat den samme fasongen og stilen. Jeg har også tegnet et mindre hjerte slik at jeg har til de minste plaggene, og et større: maaange muligheter med andre ord. Jeg gleder meg til å eksperimentere med forskjellige bomullstoffer ,lin, fleece............ja, det meste egentlig. Jeg har ikke sett denne typen "hjerteramme" enda og lever i troen på at jeg ikke har tatt ideen fra noen andre............he he:)
Kjolen ligger ute i eplabutikken!
pris: 299kr pluss evt porto.
god tirsdag alle sammen:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar