søndag 29. januar 2012

grå knottevest:)

Det dukker stadig opp nye strikkeprosjekter, og gjerne før jeg har avsluttet det som er på pinnene. Det gjør sitt til at jeg til enhver tid har 3-4 prosjekte gående samtidig...........litt upraktiskt, men samtidig helt greit:)) Dette er et som kom idet jeg satt med den hvite vesten jeg viste litt tidligere.
Jeg har mønster på en vest uten åpning foran, som jeg har strikket mange ganger til jentene. Jeg syns mønsteret er utrolig fint og er veldig fornøyd med fasongen. Denne varianten har jeg ikke gjort før, altså med åpning foran og knapper, men det funket det også syns jeg!!
Jeg har stort sett fulgt mønsteret, bortsett fra at denne er gjort om til jakke da:)) Jeg har brukt gråmelert alpakka og sydd på en blonde nederst. Knappene er fra SogS.
Denne vesten samt noen ullkjoler og annet småtteri ble tatt med ned til "Stillle før stormen" på Revetal på fredag. der kommer jeg til å ha litt hengende fremover:)
Tusen takk for alle kommentarer, veldig koselig!!
god søndag:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar