mandag 23. januar 2012

Nye knottehjerter, nytt uttrykk:))

ikveld har jeg tegnet meg nye hjerter, og disse kommer jeg til å bruke mye!! Samtidig har jeg laget min nye vri på de, og det er jeg aller mest fornøyd med. Jeg har sydd mange hjerter der jeg har hatt lag på lag, men nå har jeg rett og slett klippet ut den innerste delen slik at bakstykket syns igjennom.............. og det hjertet som ble klippet ut, det blir brukt på baksiden/eller et annet sted på plagget:)) Disse to bildene er fra en kjole jeg var nødt til å sette igang med når hjertene var tegnet, den kommer nok ferdig i sin helhet imorgen!

Det jeg også er veldig fornøyd med er at jeg ikke har sett dette noe sted, enda. Det kan godt være at det finnes der ute, men ideen har jeg tatt fra mitt eget hodet..............Jeg gleder meg til imorgen, da skal mange flere hjerter som dette klippes:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar