søndag 1. januar 2012

En liten gi bort fra meg:)

Nå skriver vi første dagen i januar året 2012!! Nytt år nye muligheter.......... Her hos meg har jeg lyst til å ha en liten gi bort. Premien vil være en av disse tre lyktene, naturhvit-grå eller lilla. Hver og en av de er heklet, fått et lite hjerte på en rand av hyssing. De er kjempefine med et telys inni ( syns nå jeg ihvertfall........he he)
Har du lyst til å være med?
Da gjør du det slik:




  • Ett lodd får du ved å kommentere innlegget


  • Ett lodd får du ved å linke/skrive om gi borten på din blogg (lån gjerne bildet:)


Jeg syns det er veldig moro hvis du har lyst til å legge deg til som følger, men det gir ingen lodd:) altså- det er mulig med to lodd totalt!



Hver og en nummererer loddene sine, jeg skal gå inn og rette hvis det skulle bli krøll.....he he! Hvis du ikke har egen blogg, så skriv ved mailadr. din, slik at jeg kan finne deg.......:)si også ifra om hvilken av de du ønsker- naturhvit,grå eller lilla!



Trekning er den 20 januar:)(er det behov for postgang så betaler jeg porto)



god 1.nyttårsdag!

17 kommentarer:

  1. Jeg slenger meg på jeg vettu.
    Tar 2 lodd...legger ut info på min blogg.
    Og deler på facebook :o)

    Ha en kjempe flott 1.nyttårsdag dere også :o)

    Klem Hege-mamma til 3

    SvarSlett
  2. Da er jeg med også. Tar to lodd jeg også. :) Skriver om det i bloggen min jeg. :)

    SvarSlett
  3. Jeg er gjerne med og tar 2 lykkelodd!

    Godt nytt år!

    http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/01/giveaway-hos-knotteting.html

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei!!
    Kjempeflott lykter, jeg blir med på 1 lodd, Klem Anna

    SvarSlett
  5. Hei:)

    Så fine lykter! Jeg er med og tar 2 lodd, linker med bilde i sidebaren på bloggen min:)
    Skulle jeg være så heldig å vinne synes jeg den lilla var kjempefin...men de er fine de andre også så det er egentlig det samme:)
    La meg til som følger også, gleder meg til å følge deg videre med alle dine nye prosjekt:)
    Ha en fin kveld!
    Klem Line E.

    SvarSlett
  6. Hei!
    Godt nytt år, Knottemor!
    Jeg er gjerne med i trekningen av de fine lyktene dine, og tar 1 lodd!
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei!
    Tusen takk for utrolig hyggelig kommentar hos meg - jeg legger deg også til i min liste. :-)
    Ser frem til å følge deg fremover.

    Melder meg på med ett lodd!

    Hilsen Therese

    SvarSlett
  8. Så morro!
    Fant bloggen din i dag, gleder meg til å lese og bli inspirert :)

    Tar 2 lodd.
    Gleder meg til å følge deg videre

    Klem GItte

    SvarSlett
  9. Hei!!

    Koselig blogg.
    Jeg trekker 1 lodd og satser på vinnerlykke for disse var kjempesøte..

    Klem Sissi
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  10. Så herlige! Jeg vil veldig gjerne delta med 1 lodd! Krysser tær og fingrer!

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Hei du Knottemor!! Da vil jeg gjerne ha et lodd!! Synes nemlig at de lyktene er super fine! Klem klem Camilla

    cambus@c2i.net

    SvarSlett
  12. Hei.
    Kjempefine:)
    tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  13. Jeg vil gjerne være med, med to lodd. Kjempefine lykter;-)
    Ser at ingen andre har nummerert loddene sine, hvis jeg har regnet riktig skal jeg i hvert fall ha lodd nr. 17 og 18 (?)

    SvarSlett
  14. Så fine gaver , jeg blir gjerne med.
    1 Lodd på meg.
    Klem Marit.

    SvarSlett
  15. Hei og godt nytt år! Tar gjerne ett lodd jeg! :-)

    SvarSlett
  16. Så koselig blogg du har:) Jeg tar gjerne to lodd, deler linken din på min facebook side da jeg ikke har blogg:)

    Ha en fin dag videre :)

    Mvh Vibeke Moe
    vibeke111@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Jeg blir gjerne med og tar et par lodd. (kommentar og link på siden min), riktig med 2 da? Trenger litt inspirasjon så følger deg gjerne videre:)

    SvarSlett