tirsdag 10. januar 2012

bambus og blonder:)





Jeg kom på at jeg hadde litt bambus igjen, og jammen holdt det til en knytebukse:)(riktignok i str 56......he he) Jeg, (pikenepålåven) tegnet knytebuksemønster ifjor våres etter en bukse vi hadde liggende fra tidligere tider med små barn.....og dette har vi brukt mye:) Her rett før jul kjøpte jeg jubel sitt knytebukse-mønster og har endelig fått testet det ut. Det er mye likt, men allikevel noen forskjeller også. Og egentlig syns jeg begge mønstrene er like bra å bruke:))




Denne gangen ble det som sagt i bambusvelour, med beige/lys brun ribb nederst på bena. Det samme stoffet er brukt til et hjerte ifront med en blonde rundt: søtt og fint:)




Jeg har brukt naturhvit skråbånd til knytestropper, og syns det fungerer veldig fint:)








vil du være med på gi-borten min? trykk HER








god tirsdag:))

2 kommentarer:

  1. Takk for fine kommentarer inne hos meg, det setter jeg stor pris på ♥
    Nydelig bukse du har laget, bambus må være så deilig å mykt!

    Klem fra meg

    SvarSlett