lørdag 28. april 2012

Gi bort fra meg:))

Endelig er Knottebua en realitet, og dette har jeg lyst til å "feire". Knottebua har lenge vært en drøm, og den har trengt lang tid for å modnes! Nå vil døra være åpen hver torsdag fremover fra 10.00-17.30:)
Det kan være det forekommer litt justeringer på tidene en gang iblant, av ulike årsaker: så gå gjerne innom facebook-siden(Knottebua m/knotteting) min eller bloggen, der vil jeg alltid oppdatere hvis det skulle være noen forandringer!! Ingenting er så kjedelig som å komme til stengt dør:))

Og så tilbake til gi-borten:
Denne vesken har jeg lyst til å gi bort. Og for å være med i trekningen gjør du følgende:
  • 1 lodd for å kommentere:)
  • 1 lodd for å linke på din egen blogg ( du kan gjerne låne bildet):)
  • 1 lodd for å legge deg til som følger/eller om du allerede er:)
  • 1 lodd for å like på facbook-siden:
http://www.facebook.com/KnottebuaMKnotteting

    Alt i alt kan du oppnå 4 lodd:) Jeg trekker om 1 mnd, altså 28 mai!

Ha en god helg alle sammen:)

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med Knottebua!! Den har blitt veldig fin!! 2 lodd på meg! Klem

    SvarSlett
  2. Grattis! Mye flott i bua de. :) 3 lodd på meg. :)

    SvarSlett
  3. Hurra for Knottebua,flinke du!
    Jeg melder meg på vettu,og tar 3 lodd.

    SvarSlett
  4. La merke til denne skjønn veska da jeg var i Knottebua-BEAUTIFUL :-)

    SvarSlett
  5. Grattis med Knottebua:o)

    Den vesken er jo bare råfin,ble "betatt" med en gang jeg så den:o)

    Er vel 3 lodd på meg;o)

    SvarSlett