søndag 22. april 2012

Møt min nye torsdagsvenn:))

Denne damen skal få være med meg opp i Knottebua hver torsdag. Skulle det bli stille dager, så har jeg jo selskap.............he he! Det fine med denne damen er at jeg mest sannsynlig får det svaret jeg vil ha:) Hun har iført seg en koksgrå Rikkekjole sydd i velour. Jeg har strikket hals og mansjetter i gammelrosa alpakka, et mykt og deilig garn som ikke klør. Nederst ble det en rynket kappe!
Jeg valgte korte ermer, og på litt kjølige vinterdager kan man ha en genser under: Helårskjole:) Både hals og mansjetter er strikket i dobbel vrangbord.
En koksgrå blonde nederst.........
På denne kjolen er det amøbehjerter foran og bak. Hjertet bak er en tanke mindre enn det som sitter i front:) En koselig kjole for de som er glad i hjerter.........syns jeg!!
4 dager igjen!
vask: 30 grader ullvask.
str.: 36-38.
pris: 899kr pluss evt porto.
god søndag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar