søndag 11. mars 2012

velkommen til KNOTTEBUA med KNOTTETING:)

Hver torsdag fra 12.00-17.00 åpner jeg døra til min Knottebu:)
Første torsdag vil være:Den 11. april!!
Her vil du finne både nytt av nytt, og nytt av brukt. Bodyer, knytebukser, dresser, sommerkjoler og andre kjoler, tøfler, votter (selv om jeg snart håper vi kan legge de bort for sesongen..........he he), lykter, andre gaveartikler til både venn/venninne, hus, hjem andre man måtte ønske å kjøpe til. Og mye mer. Det vil være til baby, gutt, jente, dame og herre!
Siden jeg bruker mye tid med strikkepinnene, så vil det også være et selvsagt innslag, da aller mest fra 0-3 år. Her har jeg i det siste prøvd ut et nytt ubehandlet ullgarn som er fullstendig fri for kjemisk skadelige stoffer og tungmetaller.Et godt og mykt garn med mange fine farger. Jeg har også strikk i bomull og "vanlig" ullgarn!
 
Følg med på hjemmesiden min og facebook-siden: http://www.facebook.com/KnottebuaMKnotteting
 Det kan være det oppstår noe uforutsett som gjør at jeg en sjelden gang på justere åpningstiden, og da vil jeg alltid oppdatere dette her:) Ingen skal måtte komme til stengt dør:)

Lurer du på noe så send meg gjerne en mail: ainaknotten@online.no

Ha en fin dag alle sammen:)

2 kommentarer:

  1. Så spennende Aina...Lykke til :o)

    Klem Hege-Mamma til 3

    SvarSlett
  2. Lykke til, Aina! Så spennende!
    Klem

    SvarSlett