onsdag 25. august 2010

Hjertekjole:)

Man må vel bare erkjenne at sommeren er over for denne gang, og at man kan begynne å tenke på høsten......Igår fikk jeg ferdig et plagg som kan brukes utover høsten, en kjole i ullboucle:) Denne er i brun naturfarget ull. Hjertene er i lilla fleece og jeg syns de gir en fin og rolig kontrast til resten. I løpegange på hetta har jeg fingerheklet ei remse i brunt alpakkagarn. I endene har jeg festet to "duffelcoat-knapper" som jeg syns gjorde seg veldig godt:)

Hetten har fått alvefasong, altså ganske lang. Og som dere ser er det et hjerte også på armen!


4 kommentarer:

  1. Så flott kjole. Slik vil jeg også lage meg. Men jeg har jo ikke peiling i det hele tatt :(

    SvarSlett
  2. Utrolig fin hjerte kjole!Selger du kjolen og hva er pris.str.?;-)

    SvarSlett
  3. Hei:)
    ja, jeg selger slike kjoler:) akkurat denne er solgt, men jeg lager gjerne ny. Pris på denne i fleece er 990kr, og i ull 1190kr:) str på denne vvar S!

    mvh aina

    SvarSlett
  4. Hei:-) Syr du fortsatt?? Håper du kan hjelpe meg?:-D

    SvarSlett