onsdag 18. januar 2012

herlige retro...........

Hvorfor jeg tiltrekkes av disse retromønstrene har jeg egentlig ikke noen formening om. Det minner meg på ingen måte om min barndom, for det var jeg for liten til, kanskje det er derfor........?? På torsdag i forrige uke kom Ottobre sitt nye blad i postkassen, og med det mønster på forklekjoler. str 56 ble tegnet med en gang og deretter klipt ut: Denne kjolen kan i utgangspunktet brukes begge veier, baksiden består av et pepitamønstrete stoff som tidligere var en søt gardin: altså nytt av brukt denne gangen:)


Stoffene har jeg sydd vrangt mot vrangt og deretter stikket fast. Istedet for vanlige knapper og knappehull, valgte jeg trykknapper......jeg kommer ikke til å gjøre det neste gang av en enkel grunn: jeg syns ikke jeg får knappene til å sitte godt nok, og når jeg selger ting så syns jeg det er greit å vite at knappene sitter som de skal!! Jeg tror disse skal sitte nå, men jeg vil helst være sikker.


Jeg har en Kam-presse, men er egentlig ikke fornøyd.......hva gjør jeg galt??noen som har noen tips?? De mottas i hvertfall med takk)


Denne er som sagt i str 56 og blir lagt ut på epla idag:)


Pris: 139kr pluss porto!




Nå er vi inne i de siste dagene før jeg trekker min gi bort! Veldig hyggelig at så mange har kommentert og også lagt seg til. HER kan du være med:)




god onsdag:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar