søndag 16. oktober 2011

Min lille pute:))

.........er endelig ferdig:)) Det er en relativt rask pute å strikke siden garnet er tjukt og pinnene enda tjukkere!! Garnet jeg har brukt er Hubro, og pinne nr 12. Slike puter, eller ihvertfall den stilen, har jeg sett rundt forbi i forskjellige butikker. Jeg syns de er utrolig koselige, og siden jeg er litt glad i å strikke så syns jeg at jeg skulle strikke en fremfor å kjøpe...............Noe særlig rimeligere blir det nok ikke, men det er noe med det som er hjemmelaget da!! Jeg strikket en lang remse med rillestrikk og sydde sammen i sidene da jeg var ferdig. De brune knappene hadde jeg i knappeboksen min, de er nok tatt av en jakke eller noe som har fått fri:))

Nå pryder den sofaen og jeg er fornøyd. Og siden jeg har litt garn igjen så tror jeg jammen det blir nye lampeskjermer ila kvelden!! De kommer nok senere!

God søndag kveld:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar