torsdag 12. januar 2012

et søskenpar kanskje?

Noen har sikkert skjønt at jeg svinger litt fra den ene enden av skalaen til den andre.......jeg er veldig svak for det søte og blonder og slikt, men jeg syns også at farger og mønstre er utrolig fint: noe man blir glad av!!
Og dette innlegget er preget av akkurat det:)
Stoffet har retrotrykk, men er nytt......ikke nytt av brukt, men nytt av nytt!!


Dette er velour, mykt og deilig og lett bevegelig for små lekne ben:) Jeg har brukt rødt skråbånd til knytestropper, siden coverpromaskinen står litt for langt inn i skapet.....(den skal mer frem i lyset når syrommet er ferdig:)) Jeg syns det fungerer veldig bra med skråbånd også!! Nederst på bena har jeg valgt rød ribb istedet for bred strikk.

Knytebukser syns jeg er et utrolig praktisk og ålreit plagg, nettopp fordi buksen kan vokse med barnet. Du regulerer stroppene etterhvert som barnet vokser!
Og siden jeg var igang så ble det to bukser: en i str 56 og en i str 86, søskenmatch. Du finner de i min eplabutikk begge to, men send meg gjerne en mail hvis du lurer på noe:)


pris str 56: 239kr.
pris str 86: 259kr.


god torsdag alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar