onsdag 9. november 2011

naturhvit og økologisk:))

Det ble en babybukse denne gangen. Garnet er som nevnt økologisk og er kjøpt hos
lene på landet. Dette garnet er litt tykkere enn det jeg brukte til det beige settet, men jeg syns buksen ble fin, selv om garnet er litt grovere:)) Jeg måtte gjøre som jeg har gjort før: bruke et utgangsmønster, men tilpasse og regne ut antall masker underveis:)) Det gikk egentlig veldig greit!

Overdelen har dobbel vrangbord og to treknapper til å lukke/åpne med. (treknappene er selvfølgelig gjenbruk........he he)

Det er også dobbel vrangbord nederst på bena:)


Det er alltid litt spennende når man setter igang uten å ha et mønster å følge. Vil det passe ut, vil fasongen bli riktig og har man nok garn.........Litt kjedelig er det jo hvis man underveis eller ved slutten skjønner at dette ikke blir bra. Men fasongen ble slik jeg ville den skulle bli, og jammen sitter jeg igjen med et halvt nøste også:))

Jeg legger den ut i eplabutikken imorgen:))


ps: buksen er i str 0-3mnd:)


ha en fin onsdag alle man:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar