fredag 18. november 2011

En grind bak hodet....

Denne grinda oppdaget jeg idet vi hadde betalt og var på vei ut fra et av loppemarked-besøkene tidligere i høst. Det er lenge siden jeg tenkte at jeg skulle finne på noe lurt som sengegavel, men det var først når jeg så denne at jeg ble enig med meg selv:)) Nå har den hatt en grundig runde i badekaret med skrubb og vann (og litt såpe... he he), og det jeg trodde var en mørk grå sak som skulle males hvit, ble en relativt lysmalt grind som ikke skal males!! Hvis jeg hadde malt den så hadde jo også det litt brukte, slitte preget blitt borte. Derfor var jeg veldig fornøyd etterhvert som den ble lysere og lysere!

Nå står den godt plassert bak senga vår, og hittentil er det kun en ensom lykt som er på plass. Litt mer stasj blir det etterhvert, men jeg er veldig fornøyd med at den ihvertfall er på plass:))


god fredag alle sammen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar