mandag 28. november 2011

Julemarked, lintøy og sandkakeformer:))

Årets julemarked er unnagjort, og det ble en koselig tur:) Et julemarded med alt mulig, og det jeg aller minst hadde regnet med å finne, det fant jeg! Nemlig sandkakeformer, lintøy, kanner og krukker. Sandkakeformene er ikke blanke lenger, men det tyder kanskje på godt bruk gjennom årene? Er det noen som har et tips på hvordan de kan bli blankere, så tas de imot med takk.........Kannene og krukkene har jeg allerede en plan for, noen skal på hylla og andre skal ha litt flerbruk..........he he. Linklærne ligger enn så lenge godt på kjøkkenbenken, og som dere er på bildet så har de håndsydde monogrammer- og det er jeg veldig fornøyd med!!!

Denne uka tror jeg det blir litt julegavelaging og julekort, kanskje:))


god mandag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar