torsdag 3. november 2011

Herlige stoffer:))

Da jeg kom på jobben på mandag, sto det et par poser til meg fra 2 snille kollegaer:) Tusen takk!( alle er riktignok snille........he he) Å stikke fingrene ned i slike poser er noe av det artigste jeg vet. Nedimellom forskjellige stoffer ligger det ofte noen gjemte skatter som er kjempefine!! Her har vi tre putetrekk som befant seg innimellom og nedimellom:))))) Nå er snart begge posene vasket og tørket og sortert, og da er det jo klart til å ta fatt med saksa. Jeg er litt usikker på om det blir kjole eller knytebukse..............Det har ofte lett for å ende opp med knytebukse, og jeg tror det rett og slett er fordi det er veldig anvendelig til både gutt og jente. Og så kan jeg matche med forskjellige farger på knytebåndene............Vi får se!! Jeg gleder meg ihvertfall:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar