søndag 20. november 2011

mine pulsvanter:))

Disse pulsvantene er strikket av det samme økologiske garnet som selebuksen jeg har strikket tidligere. Denne gangen er garnet brunt, og rundingen og kanten er naturhvit. En perle er det også i midten....... Rundt omkring i denne bloggeverdenne er det utrolig masse fint som blir laget. Og et eller annet sted der ute så jeg slike pulsvanter en eller annen gang ( muligens flere ganger også....he he) Så med garn og strikkepinnene klare, la jeg opp 30 masker, strikket riller frem og tilbake til jeg hadde den bredden jeg trengte, for så å sy de sammen i siden. Etterpå heklet jeg "blondekanten". Istede for blomst som jeg har sett rundt om, så heklet jeg en rund sak som da har fått en perle i midten:))

Og slik ble de altså!


god søndag:))

2 kommentarer:

  1. Hei! Wow, så flink du er med hendene dine!! Så koselig du vil være med på min giveaway! Jeg legger meg til som følger og gleder meg til å følge med deg videre. Klem Siri

    SvarSlett
  2. Hei:))
    så hyggelig og velkommen skal du være:))

    Mvh aina

    SvarSlett