tirsdag 22. november 2011

fornyelse:))

Etter å ha kikket i adventsboksen vår, så fant jeg ut at adventskalenderen til jentene trengte en fornyelse! Etter 4 års bruk, begynner den faktisk å bli litt slitt. Så uansett så måtte jeg reparere litt:)) Kalenderen blir den samme, men bare litt "modernisert", hvis man kan kalle det det. Siden vi har ei jente som ikke har hatt noe veldig med språk, så syns jeg kalenderen jeg lagde for 4 år siden passet perfekt til alle tre. Jeg lagde 24 kremmerhus som jeg hang opp på en trollhasselgrein. Oppi den hadde jeg et bilde/pcs-symbol for hver dag, som sa noe om hva de fikk/skulle gjøre. Og på den måten kunne også den mellomste være delaktig:))

Når jeg nå får litt tid på meg, så vil dette som er på bildet bli nye kremmerhus. Skal ikke se bort ifra at det kommer et bilde når den er ferdig..............

god tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar