onsdag 30. november 2011

Knottekalenderen er klar:))

Nå kan 1 desember bare komme:) Med jentene plassert i hver sin seng, kunne jeg gå igang og henge opp de 24 kremmerhusene som utgjør kalenderen vår! I hvert kremmerhus ligger det en lapp med en beskjed om hva for en aktivitet vi skal gjøre den dagen! Noen få gaver har også fått plass, men det er ikke mange..........de sparer jeg til julaften.....he he:) Hvert og et kremmerhus er laget av en trekantet ullfilt-bit, satt sammen med en sikkerhetsnål og hengt opp i en hvit sløyfe, som enkelt kan knytes ned etterhvert som dagene går. Tallene har jeg malt på med maling.
Nå gleder jeg meg bare til jenten kommer opp imorgen!

Lillepusen vår, syntes dette var veldig spennende........jeg er veldig spent på om alle disse kremmerhusene får henge i fred, nemlig.................


god onsdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar