fredag 25. november 2011

litt forberedelse:)

Jeg kan vel ikke nekte for at ordet "jul" har vært i tankene ganske lenge allerede! Julegaver, julekalender, julevask, julekaker, julekjoler, ja alt som har med julen å gjøre. Men samtidig så vet jeg jo også at julen kommer uansett hva man har gjort og ikke gjort, og det er jammen bra:))Igår var mellomste frøkna hjemme, og da ble disse clementinringene til. Etter 5 timer i stekeovnen 75 grader, så var de tørket og ferdige. Hva de skal brukes til har jeg ikke helt bestemt meg for enda, men mulighetene er flere! Egentlig så syns jeg de gjør seg veldig bra i glasset også, kanskje jeg må lage en runde til sånn at jeg kan få brukt de til det jeg hadde tenkt............dette er ihvertfall en av de små juleforberedelsene mine:))

god fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar