onsdag 23. november 2011

klarte ikke la vær:))

Etter en tur på stoff og stil tidligere i høst, så klarte jeg rett og slett ikke å gå fra dette stoffet. Jeg hadde kikket på det iforkant og bestemt meg for at jeg IKKE skulle ha det........men det ble med meg hjem allikevel!! Det er nok en fordel at man liker reinsdyr og snøkrystaller........men det gjør jo forsåvidt jeg, litt typisk norsk kanskje??
Man måtte tenke litt når den skulle klippes, men jeg fikk delene på rett plass og husket å ta høyde for det jeg måtte ta høyde for sånn at armer og diverse passet til hverandre. Hadde kanskje sett litt rart ut og hatt reinsdyra høyt oppe på den ene armen og langt nede på den andre?

Slik ble den ihvertfall og jeg har rukket å bruke den et par ganger allerede, varm og god. Knottefar ønsket seg en kosedress i det samme stoffet........, så interessen for reinsdyr og snøkrystaller har vi felles...he he:))


god onsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar