tirsdag 26. juni 2012

Revetaldagen nå på torsdag fra 11.00-18.00:)

Aktiviteten på siden min er nede på et minimum for tiden...........men aktiviteten i heimen er desto større:) Med skolefri og en stadig voksende mage, så blir symaskinen den store taperen for tiden. Men det er ikke dermed sagt at det ikke kommer noe ut av den, det tar bare litt lengre tid........he he:)
Disse to skal være med meg ned på Revetaldagen nå på torsdag. To søte små flasker har fått hver sin "kjole", og tilsammen utgjør de et romantiskt og nostalgisk par, syns jeg. Disse kan få være slik de er og gjøre nytten som pynt, eller de kan også fungere som blomstervase!! (eller hva man måtte ønske)
"kjolen" er heklet i hvitt bomullsgarn, samt at jeg lagde en hullrand øverst slik at et silkebånd kunne tres igjennom.
Jeg ønsker meg et par av disse til å ha på skatollet............med en rosa rose (eller hvit) tror jeg det ville blitt veldig fint:)

god tirsdag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar