mandag 2. juli 2012

Se min kjole:)

 Den er ikke min..............men hadde den passet, så skulle jeg investert i et par røde, høye gummistøvler- for det tror jeg hadde blitt utrolig stilig:) Dette er en nytt av BRUKT kjole, som jeg har forandret endel på. Med saks, strikkepinner og symaskin så ble den slik:
 Jeg strikket et par røde mansjetter i alpakka, som jeg sydde på de avklippede ermene.
 Nederst klippet jeg også av endel og sydde på et rødprikkede stoff som jeg syns gjorde seg veldig.
 Selvfølgelig ble det to hjerter også som er sydd på med tett sikk-sakk:)
Selve kjolen er i orange-hvite ruter, og etter mye testing så ble det nettopp rødt som fikk lov til å matche kjolen. Jeg legger den ut på epla, siden Knottebua nå har sommerstengt. Det er også fullt mulig å sende meg en mail om du lurer på noe:)

str.:38-40.
vask: 30 grader m/ milo. (pga mansjetter).
pris: 799kr pluss evt porto.

god mandag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar