onsdag 13. juni 2012

prøve og feile............

 .........Det  har nemlig jeg gjort før jeg kom frem til disse veskene/pungene, eller hva man vil bruke de til:) Men når man er over dette første stadiet, ja da blir det gøy! jeg sydd noen retro-punger tidligere, men ble aldri helt fornøyd siden glidelåsen ikke ble skjult mellom for og stoff. Så etter mye grublerier og flittig bruk av sprettekniven, så er løsningen der: JIPPI!!
 To stk er ferdig og skal opp i Knottebua. En som går i grønt og diverse farger............
 ........og en i turkis, rødt og hvitt. Skikkelig gladfarger:)
 Jeg likte fasongen på linposene jeg sydd så godt, at jeg tok med meg deler av den til mine punger. Derfor ble det hjørner i hver av de, jeg syns det gjorde seg veldig!
Og begge er foret med naturhvit lin:) så langt er jeg veldig fornøyd og satser på at jeg ikke skal bruke like lang tid på de neste jeg skal lage...........he he!

pris pr pung/veske: 150kr pluss evt porto.

Nå skal jeg ut i skogen og snekre og pusse litt.........hva som kommer ut av det skal jeg vise frem om litt, hvis jeg blir fornøyd da..................:))
Imorgen vil Knottebua være stengt, helt stengt dessverre. Men jeg kommer sterk tilbake neste torsdag:)

god onsdag!!

1 kommentar: