mandag 11. juni 2012

Linposer:)

 Endelig har jeg fått sydd noen linposer, denne gang nytt av NYTT! Mønsteret fant jeg i et Allers for maaange år siden, den ble revet ut og lagt i en plastlomme og deretter satt i permen. Der har den ligget helt til igår!!
 I første omgang har jeg sydd sammen 4stk, 2 til ligger ferdig klipt...........Denne første er i hvit lin, med rødrutete for og hjerte...........
 .........også hvit lin, men med et koselig, blomstrete for og hjerte............
 Neste mann ut er i linfarget lin med det samme forstoffet som den over...........
...........og tilslutt også linfarget lin med et blomstrete bomullsstoff i lillafarger.
Alle disse måler ca 28cm i diameter og ca 21cm i høyden. Det var igrunn tilfeldig hvordan str ble på disse, jeg ville ikke ha de så store. Disse er kjempefine til gaver, og du kan fylle de med alt fra telys til drops og karameller:)
Jeg kommer også til å sy de i både større og mindre str, det kommer:) Akkurat nå er disse bært opp i knottebua og pryder hyllen der!!
Pris pr stk.: 125kr, pluss evt porto.

god mandag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar