torsdag 21. juni 2012

Mine to nye syvenner:)

 På mitt syrom har det flyttet inn 2 nye syvenner:) Og jeg er veldig fornøyd med det!! Den ene er i str. 0-1 år, og den andre i 2-3 år. Brawo design solgte noen av sine byster for litt siden, og jeg var så heldig å få tak i 2 av de- JIPPI:)
 Denne kjolen har jeg laget to stk av, med litt forskjell i applikasjonene:) Den ene er i str 1-2 år, og den andre i 3-4 år. Knytekjole med vaffelsøm, sydd i hvit lett lin. Applikasjonene består av gammelrosa lin og bomull med skrift................
 En blonde nederst har det blitt på begge kjolen, for å understreke det søte og nostalgiske...........

Kjolen sett bakfra:)
Disse blir med meg opp i Knottebua idag, som åpner døra fra 10.00-17.30! Planen er også at de skal få være med ned på Revetaldagen neste torsdag hvor jeg skal stå sammen med Cathrine med EnTingTil- det gleder jeg meg til:) Men inntil videre- Knottebua:)

Pris: 299kr pluss evt porto.

god torsdag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar