lørdag 2. juni 2012

en ny variant:)

 Lonekjolen i ny variant: Strikket i grå kashmir-alpakka, naturhvite strikkede ermer i silk-mohair og lys grå underdel i lin med naturhvit blonde nederst. Denne er til meg selv og skal være med i konfirmajson imorgen. Med en stadig voksende mage, så er ikke bunaden et alternativ i disse dager.........og heller ingen andre kjoler:) Så jeg forstod tidlig at jeg måtte finne meg et alternativ! Det fine med denne er at jeg kan bruke den når magen (forhåpentligvis) er mer mot normalt igjen, he he!!
 En heklet blondekant i halsåpningen...........
 Bilde og blonde............
 hjerte og blonde..............
Kjolen sett bakfra:) Underdelen er delt i fire med råsømmer i front og midt bak. Denne kjolen kan syes i mange forskjellige varianter, og vil du se hvordan den er i ensfarget naturhvit kan du klikke her:)

Nå er jeg herved klar til konfirmasjon imorgen:)

god lørdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar