torsdag 1. mars 2012

rosa,rødt og gult:)

er hovedfargene på retrostoffene jeg brukte igår!! Jeg har lenge hatt lyst til å sy punger, (sminkepung, telefonpung, pengepung.............) og igår satte jeg meg ned:) Jeg fant frem 3 forskjellige stoffer,som tidligere har vært putetrekk! 3 herlige retroputetrekk........Pungene måler 16cm*11,5cm og er kjempefine til å ha telefonen i:))
Den første i rødt, oransje og gult...........
nr 2 og 3 er i rosafarger (og den fineste hilsen eldstefrøken Knotten....).........
og nr 4 er i gult og oransje...........
Jeg har foret med linfarget lin som tidligere har vært en gardin.
Jeg vet allerede nå hva jeg skal gjøre annerledes neste gang, men jeg er veldig fornøyd med tanke på at dette er de første jeg har sydd. Disse blir med meg opp i bua (i midten på april....he he), og de blir lagt ut på epla idag:)
pris: 125kr pluss evt porto, ca 25 kr.
vask: 40 grader.
god torsdag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar