fredag 16. mars 2012

Opprydding:)

Her har det vært et par rolige dager, og også en liten opprydding i prosjekt-kurven min! Og i den kurven er det som regel ikke bare to prosjeker, men gjerne tre, fire og fem!! Det resulterte i at jeg fikk sluttført denne vesten, som nå er klar for Knottebua:) Den er strikket i gråmelert alpakka, samt at den har fått tre knapper øverst. Jeg har brukt det samme mønsteret som tidligere, der hvor jeg har gjort det om til en jakkevest istedefor vanlig vest uten åpning. Jeg er veldig glad i dette mønsteret, og kommer til å bruke det igjen. En vest kan brukes til så mangt, hele året!!
Denne er i 1-3 år, med hel lengde på ca 36cm.
vask: 30 grader ullvask med milo, tørkes flatt.
pris: 299kr
Takk for alle hygglige kommentarer, det er utrolig koselig:))
god fredag alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar