tirsdag 28. februar 2012

Ett mønster, mange muligheter......

Mariusmønsteret er i vinden som aldri før, tror jeg......og etter at jeg laget jentenes kjoler til jul, så fikk jeg lyst til å lage en i voksen str også:) Den ble naturhvit, med sort mønster og detaljer.
Jeg har tatt samme utgangspunkt som jeg har i Knottekjolen, og har strikket og sydd etter de samme prinsippene!
Dette er bare en variant, har du lyst til å se en med lang erm så kan du gå inn på EnTingTil sin side. Hun har laget flere varianter som er utrolig fine:)
Jeg kommer til å fortsette med min Knottekjole, fremfor marius! og etterhvert vil det komme flere varianter av den også:) Her går det mye i strikking for tiden, særlig med tanke på min lille "plan" for midten av april.(gleder meg!!)
god tirsdag:)

1 kommentar:

  1. Så nydelig den ble. Alltid moro å komme inn her og kikke, når jegs ser du har lagt ut nytt innlegg. DEssverre er jeg visst ikke like flink til å skrive selv. :
    Ha en kjempefin dag
    Klem

    SvarSlett