tirsdag 6. mars 2012

Grå og sprek:)

Etter en hyggelig og inspirerende samtale med en like hyggelig dame til morgenen idag,, ble denne kjolen til!! Grønt skal vist være vårens farge, og hos meg idag ble det koksgrå velourkjole med grønne, hvite og lysegrå detaljer.
Denne måten å sy hjerter på brukte jeg litt for et par år siden, og vet ikke helt hvorfor jeg ikke har brukt den mer!! Nå har jeg tatt den frem igjen og har ikke tenkt å legge den bort igjen med det første:)
Grå blonde nederst som er stikket fast...........
............og den samme hjerteformasjonen bak. Hvis dere ser etter på den ene ermen, så er det et lite grønt hjerter der også, samt at hetten er foret grønn:)
Denne kjolen har fått korte ermer med en strikk i, ikke for å holde ermen oppe men for å skape litt fasong på ermene.
Jeg legger den ut i eplabutikken min, og du kan finne den hos "Stille før stormen".
str.: 7-8 år.
vask: 40 grader.
god tirsdag:)

2 kommentarer:

  1. Den var veldig fin Aina!! Likte grønnfargen sammen med det grå - veldig godt:)

    Camilla

    SvarSlett
  2. Tusen takk Camilla:)
    jeg syns også det grå og grønne ble fint, og det er jo ikke alle jenter som nødvendigvis vil ha roooosa!!

    klem

    SvarSlett