onsdag 7. mars 2012

Endelig:)

Det tok meg 3/4 år fra jeg kjøpte mønster til jeg tok det i bruk...........men nå er det prøvd ut:) Og body nr to, gikk raskere enn nr 1! Mønsteret er kjøpt hos Heilt spesiell og er veldig ålreit, og det som enda bedre er, er at man har lov til å bruke det for salg:) Jeg har prøvd å tegne mitt eget, men jeg ser det nå når jeg sammenligner mitt eget med dette at de er litt forskellige............
Feer fra Sydilla, samt ribb fra stoff og stil. Det fungerte veldig bra, samtidig med at coverproen og jeg var rimelige kamerater idag! I str. 68 ble det med lilla armer:
Sydde også en i str. 56, den fikk lilla kropp:) På den minste har jeg valgt å rynke halsåpningen litt. Syns det ble en litt ålreit variant.
Og som dere sikkert også ser, så mangler begge bodyene noe vesentlig..........nemlig trykknapper! De kommer på, det kan jo være en kjekk ting å ha:)) Så en i halseåpningen og to nede så er jeg i havn!
Nå skal det lages en bukse til hver av de som matcher, hadde tenkt å ha de som et sett. Jeg er litt usikker på om jeg skal la de få bukse med ribb i livet eller knytebukse..............
god onsdag:)

1 kommentar:

  1. Så fine!! Du er så flink! Pressa kan komme på ferie til deg litt nå!
    Klem

    SvarSlett