mandag 26. mars 2012

Forklekjole:)

Denne har ligget klar en stund, og har mangle bare trykknapper. I helga kom knappene på plass og nå kan den vises frem:) en forklekjole sydd i lys rosa babykord, foret med hvit lett lin. Jeg har stikket fast kanten rundt hele kjolen.
På kjolen har jeg pyntet med et hjerte i et romantisk, blomstrende stoff sydd på med tett sikk sakk. En heklet blomst har også fått være med!
Jeg skal innrømme at jeg aldri har vært noe flink til å bruke kjoler på mine jenter frem til de har rundet ca 6 mnd! rett og slett fordi jeg syns det har vært for "knotete" å ta de av og på, men det er et unntak: Forklekjolen:) Den er enkel og ta av og på og stramme liksom ingen steder. Og når den ikke er lang nok som kjole lenger så fungerer den perfekt som en tunika! Man vet jo at veldig ofte så vokser de veldig raskt det første halve året, og forklekjolen kan følge nesten hele veien, praktisk og greit!
Denne er str 56cm.
vask: 40 grader.
Pris: 279kr pluss evt porto!
god mandag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar