tirsdag 20. mars 2012

Lenge siden

Det er veldig lenge siden jeg har sydd i fleece, og her en dag fikk jeg en liten idè:)Med saks og nåler fikk jeg klippet en kjole i gammelrosa fleece og en i gråmelert fleece, og slik ble den gammelrosa kjolen:
Hjerte på hjerte, plassert i front. Et tyllbånd nederst med et brunt speilfløyelsbånd på midten, samt at det brune båndet også er sydd på rundt hetten.
Slik er den bak:
Kanten nede er rullekantet og ermene er lagt inn på vanlig måte. Jeg var veldig itvil på om jeg skulle lage kjolen med ermer..............men det ble uten! Det er nemlig min favoritt, da kan man ha hva man vil under, og på de mer varme dagene kan den brukes uten noe som helst under. Slik blir den en helårskjole:)
Denne er i str 3 år og bli selvfølgelig med opp i knottebua!
pris: 299kr
vask: 40 grader.
god tirsdag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar