tirsdag 7. februar 2012

Deilig velour:))

det syns ihvertfall jeg, mykt og behagelig å ha på er det også:)) Her har jeg brukt lys lilla velour til kjolen. Som pynt har jeg funnet frem et lilla bomullsstoff med hvite prikker, jeg syns det ble en fin kombinasjon:) Jeg har brukt det nye hjertet mitt, over en hvit blonde..........
Det nye på denne kjolen som jeg aldri har brukt før, (og som kommer til å bli min følgesvenn fremover........he he) er at jeg har valgt å brukte et bomullsstoff under merkelappen min. Det syns jeg ble en fin og søt "greie" som nesten kan fungere som en applikasjon:))
På baksiden er hjertet som opprinnelig er hjertet inni hjertet i front!!
Hals og erm har strikk, samt at kjolen er lagt opp på vanlig måte nederst.
Jeg tar med meg denne ned til "stille før stormen", og du finner den også i min eplabutikk:))
str: 86cm.
vask: 40 grader.
pris: 299kr pluss evt porto( ca 40kr)
god tirsdag:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar