mandag 6. februar 2012

den rosa varianten:)

Jeg sa vel jeg hadde en rosa ullkjole på gang, og her er den:) Rosa ullfilt med brune detaljer. Det er mulig det er på hell med ull nå etterhvert, at vi nå begynner å se oss om etter kjoler og klær i velour, fleece, lin, bomull...........Vel, jeg har begynt så smått å tenke den veien, selv om jeg kommer til å bruke ull på jentene frem til etter påske!!!!!he he! så i maskinen nå har jeg en kjole liggende i lys lilla velour, med litt blonde og det nye hjerte mitt:) den kommer snart og jeg gleder meg til å vise den frem. Jeg tror kanskje det kan bli maaange varianter av den.......en i korall er allerde klippet.........:))
Det brune hjertet........
glemte vist å snu bildet.......baksiden er delt i to, med et hjerte midt bak:) Alle kanter er overlocket, samt at kanten nede er rullekantet.
Denne kjolen finner du i min eplabutikk og i butikken "stille før stormen" på Revetal.:
god mandag:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar