onsdag 8. februar 2012

I siget...........

Når en ny ide dukker opp, da får jeg liksom ikke gjort ting fort nok!! Og akkurat sånn har jeg det nå. Imens jeg syr den ene tingen så kommer ideene til den neste og den neste, og det er utrolig gøy:))), men litt frustrerende (på en god måte), fordi jeg til stadighet prøver å få meg selv til å innse at det å sy faktisk tar litt tid!!
Ihverfall: her er neste kjole ut! Korallrød ( en fantstisk fin og glad farge), med blonde og applikasjoner i de samme nyansene. Oppskriften er som på den forrige kjolen, men denne er str 74cm.
Kjolen sett bakfra.
Stoffer: fra stoff og stil.
Mønster: eget.
Denne kommer i min eplabutikk ila dagen, og blir tatt med ned i butikken imorgen.
Pris: 299kr pluss evt porto.
god onsdag alle sammen:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar