søndag 2. september 2012

Ull i Knttebua:)

 Det er ålreit med de forskjellige årstidene vi har, og nå som dagene blir kortere og ikke fullt så varme(!!!!!!!!!!!!) lenger, så kommer ullen frem i Knottehuset:) Jeg har for lengst begynt å tenke litt på å sy i ull igjen, og dette er første kjole ut nå i høst.
Denne varianten har jeg laget flere av, som kommer ut etterhvert i forskjellige farger og str.:) Jeg har brukt ullfilt, og har valgt en litt røff variant i hals og ermehull. Jeg har ikke lagt inn eller sydd belegg, men det har blitt en pyntekant rundt i åpningene. Dette ga plaggene det uttrykket jeg var ute etter, litt stilig:))
 Motivene vil variere fra kjole til kjole, samtidig som at noe vil gå igjen på hver av de. Til gutt syr jeg alvegenser i mye av den samme stilen. Til disse kjolene/genserene har jeg også strikket ullbukser (som jeg kommer tilbake til etterhvert):)
Kanten nede på kjolen/genseren:

God søndag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar