fredag 7. september 2012

Høner og lyseblått:))

 Dette settet er sydd i mini, rett og  slett ministr. Det er ikke ofte jeg syr i str 50 cm, men det har jeg gjort her:)
 Bodyen har fått ermer i et jerseystoff med høner, som jeg syns er utrolig fint. Det var godt å sy i også, ikke for tynt!! Til selve kroppen har jeg brukt lyseblå ribb, samt naturhvit ribb til kanting.
Buksa er i lyseblå velour med lommer i det samme stoffet som i ermene:) naturhvit ribb i livet og lyseblå til bena. Buksemønsteret har jeg tegnet selv, og er en salig blanding av forksjellige buksemønster jeg har brukt tidligere. Dette mønsteret er jeg ganske så sikker på at jeg kan kalle mitt eget:))
 En søt liten kombinasjon som forhåpentligvis vil kle en liten kropp:)

god fredag:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar