onsdag 5. september 2012

Lyseblå og søt:)

 Med tiden til hjelp så har to sett med body og bukse blitt til her i Knottehuset. Jeg viser bare det ene settet her...........det andre er identisk, bortsett fra at armene på den andre bodyen er sandfarget istedet for blå:)
 Buksen er sydd i lyseblå velour, med lommer i det samme stoffet som i bodyen. Lyseblå ribb er brukt til knytestropper og nederst på bena.
 Et mykt og deilig sett som vil passe til en liten kropp på ca 68cm.
Det mest fasinerende med å sy slike sett er at man kan variere i det uendelige, og det er gøy. Ikke ett eneste sett trenger å bli likt, og det er også litt av poenget med å sy slik man gjør:)))
Bodyen har fått petrolblå trykknapper i hals og nede. I halsen holder jeg på med et utprøvningsprosjekt.......ikke større annet enn at jeg prøver å lage min egen lille vri som samtidig er enkel og gjør seg pent. Og jeg tror jeg er i ferd med å finne frem til en løsning jeg er fornøyd med:)


god onsdag alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar