onsdag 30. mai 2012

2 dager etter skjema og uten kamera.........:)

 Trekningen på min gi bort var på mandag, og noe sier meg at det er onsdag idag...........!Nå er vi der ihvertfall, og jobben ble ikke kjempestor. Siden kameraet ikke er inntakt for tiden så har dere ikke noen beviselige bilder, men jeg kan love at 13 lapper lå i skåla, og den jeg trakk stod det nr 2 på:) Og da kan jeg gratulere Cathrine med bloggen EnTingTil som vinneren! Egentlig veldig hyggelig, siden vi har sydd sammen i tykt og tynt i 2 år!! Siden valget står mellom en naturhvit eller en grå, så gi meg et lite hint Cathrine på hvem du vil ha! (kanskje jeg vet svaret.......he he??)
Imorgen er det torsdag, igjen.....he he, og Knottebua åpner døra kl 10.00:) Velkommen skal du være om du vil!

god onsdagskveld:)

1 kommentar:

  1. Oi, så moro å vinne! Også den fine veska da! Tusen, tusen takk! Ønsker meg den hvite jeg... (overrasket nå!)
    Klem

    SvarSlett