torsdag 3. mai 2012

Lite og smått:)

I disse dager er jeg på utprøvning til nytt tøffelmønster. Så det strikkes og vaskes og prøves og feiles. Og da er det greit å prøve og feile med den minste str............... nemlig baby:) Skulle det ikke bli bra så går det ann å starte på nytt igjen. Og nå tror jeg at jeg har landet på noe jeg blir fornøyd med: Tøfler med hullrand! Det er jo ikke akkurat noen ny revolusjon...... mange har strikket og strikker dette, men jeg har aldri det- og ikke har jeg noen mønster på det heller, fremtil nå:) Disse ble jeg fornøyd med og kommer til å bruke fremover. Jeg kommer sikkert til å fortsette på min tøffelferd, det er alltid artig og spennende å se hva man kan ende opp med ved å forandre litt på forskjellige ting!

Pris pr par baby: 99kr.
vask: 30 grader ullvask med milo.

Har du lyst til å være med på min gi bort, trykk HER

god torsdag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar