mandag 7. mai 2012

Sommerlig:)

 Jeg sa at linen kom til å bli liggende fremme hos meg........og den gjør det, men jeg fant også et annet stoff jeg måtte klippe litt i:) Lillemartine!!  Et ganske så lett stoff som passer kjempefint til den årstiden vi går inn i, men den kan absolutt brukes hele året.
 Lillemartine-stoffet får du i nesten alle farger og du kan variere i det uendelige. Jeg har blitt veldig glad i disse lommene...........de har ingen voldsom funksjon, men jeg syns de gjør seg veldig på et plagg! Dette blir pynt mer enn nok for meg, siden forèt kan være nesten hvva som helst:) Morsomme er de å sy også!! Denne buksen har da fått naturhvitt for i lommene og naturhvit ribb i bena. Knytestroppene er lys blå skråbånd.
 Det har blitt en smekke til denne buksen også, moro med noe som matcher! Denne smekken er foret med myk fleece slik at den er behagelig å ha på seg for den lille.
 ..........en matchende trykknapp bak slik at den er enkel å ta av og på.
Denne buksen er sydd i 68cm, og en rosa ligger klippet og klar i 80cm. Denne får nok sin plass i Knottebua og henger klar til torsdagen:)

vask: 40 grader.
pris hele settet: 299kr.
pris bukse: 259kr.
pris smekke: 69kr.

god mandag!

ps: vil du være med på min gi-bort så trykk her!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar