tirsdag 24. april 2012

Søvnløse netter og inspirasjon:)

Dette er resultatet etter ei natt hvor ole lukkøye "glemte" å ta turen innom.......he he! Jeg har lenge hatt lyst til å sy veske/nett, og istedet for å bli liggende å irritere meg over at søvnen lot vente på seg, så tok ideene til isteden:) Jeg har brukt ullfilt og diverse applikasjoner i ullboucle, bomull og blonder.
Inni vesken/nettet har jeg foret med lin i samme farge.
Kanten oppe har jeg stikket fast. Ei slik veske/nett kan brukes til veldig mye: rett og slett som ei veske, strikkenett, andre oppbevaringsnett eller rett og slett til pynt:)) Kun fantasien setter en stopper. Disse veskene kommer jeg til å lage i andre farger også etterhvert, denne passet perfekt oppe i Knottebua som åpner døra si om to dager!!!
vask: 30 grader ullvask med milo.
str.: 22cm*25cm ( men kan også lages større/mindre etter ønske)
pris: 199kr.
god tirsdag alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar