mandag 23. april 2012

kan det kalles redesign?

Nok en gang har jeg dukket ned i prosjektkurven min, og der fant jeg en hvit velourkjole! Den ble sydd for et års tid siden, men jeg ble aldri fornøyd med applikasjonene på den...........og dermed ble den lagt vekk!
Igår ble applikasjonene tatt bort, og jeg gikk i tenkeboksen! og dette ble resultatet:
Kjolen har det meste av sømmene ut på retten, sydd med lys grå/beige tråd for å skape litt kontrast. Ermene er 3/4 lange og ender opp i en spiss, samt at ermekantene og kanten nederst er overlocket.
Applikasjonene består av "små lapper" med skrift med lin-bakgrunn, plassert strategisk på kjolen/tunikaen.
Litt pynt bak ble det også:)
Denne kjolen ble litt mer etter min smak! og hvorfor den ikke ble det første gangen har jeg ikke noe godt svar på.................noen ganger blir det bare slik!!!
vask: 40 grader.
str.: 36.
pris: 799kr.
Litt usikker, enten opp i Knottebua (som åpner døren om 3 dager.......), eller ned på "Stille før stormen"!?!
god mandag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar