torsdag 12. april 2012

Søte redesign:)

Når jeg tenker redesign så tenker jeg nok mest farger og mønster..............men så feil kan man ta:) -etter nok et dykk i prosjektkurven min, er disse to kjolene ferdig! Klippet i fjor, sydd før påske og montert ferdig igår: et godt samarbeid syns jeg............he he!
Dette stoffet har prydet et stuevindu, og er ensfarget naturhvit med et blankt mønster i stoffet. Perfekt til en søt og romantisk kjole for en liten kropp og to små ben. De har vaffelsøm i livet og knytestropper. Øverst har jeg rullekantet, samt at kanten nede er lagt opp på vanlig måte.
Hver kjole har fått sitt bilde. Denne har en linfarget bakgrunn på bildet sitt........
...............og denne har fått brun bakgrunn, samt en liten blonde nederst. To relativt like kjoler, men samtidig litt ulike: det liker jeg:)
Opp i Knottebua med de!!
vask: 40 grader finvask med milo(pga bildet).
str.: 1-2 år.
hel lengde på selve kjolen: ca 42cm.
pris: 259kr pluss evt porto.
god torsdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar