lørdag 21. april 2012

5 dager igjen:)

Det er 5 dager igjen til jeg åpner døra til Knottebua..........jeg gleder meg:)
Husker dere de lilla bodyene jeg lagde for litt siden? Nå har den ene fått seg en knytebukse, endelig. Bodyen og buksen kan kjøpes separat, men jeg syns det er hyggelig å kunne tilby både og: da blir liksom helheten komplett:)
Knytebukse sydd i lys lilla velour, med mørk lilla ribb i bena som tar opp fargen på bodyen.
Det samme gjelder foret i lommene, det er den samme som i bodyen! Lommene er stikket fast i både innerkant og ytterkant.
Dette settet er i str 56 cm:)
Det er utrolig artig å sy disse knytebuksene, man kan variere i det uendelige..............og ingen trenger egentlig å bli like!! Det kommer til å bli maaange bukser fra denne fronten, og etterhvert også i større str- opp til 104.
pris body: 239kr.
pris bukse: 259kr.
Torsdag 26 april 10.00-17.30:)
god helg alle sammen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar